お知らせ
【対応完了/ Fixed】マンスリーイベントで発生した事象につきまして/ Information about the issue on the monthly event
*English version is below.
「ハムスターの里」運営チームです。
現在開催中のイベント「はっぴーがーでん」におきまして、イベントバナーならびにイベント内容が正しく表示されないという事象につきまして、
先ほど対応を完了いたしました。
お客様におかれましては、一度ゲームの再起動をお願いいたします。
なお、修正対応完了後、ご自身のイベントデータが以前と異なっている等ございましたら、
お手数ではございますがユーザサポートまでご連絡ください。
この度はご不便をおかけし大変申し訳ございません。
「ハムスターの里」運営チーム
【運営チームからのお願い】
安全のため、プレイ中はこまめな「引継ぎパスワード生成」の実施をお願いいたします。
「引継ぎパスワード生成」を一度もしたことがない状態でアプリが開けない等の事象が発生しますと、
お問い合わせをいただいてもデータの復旧が難しい状況となります。
また、引き継ぐことができるデータは、「引継ぎパスワード生成」を実施した時点までのものとなりますので、
こまめな保存をお願いいたします。
----------------------------------------------
This is "Hamster Valley" operation team.
We have just fixed the issue that in the event "Happy Garden" currently being held, the event banner and event content are not displayed correctly.
Please restart the app once.
And if your event data is different from before after the correction is completed, please contact user support.
We apologize for the inconvenience.
"Hamster Valley" operation team
【Request from the operation team】
For safety, please frequently perform "Generate transfer password" while playing.
If an event such as being unable to open the app occurs before you have ever generated a transfer password, it will be difficult to recover the data even if you contact us.
In addition, the data that can be transferred is the data up to the time when "Generate transfer password" is performed, so please save it frequently.