【iOSの方へ/For iOS Users】アプリにログインできない場合の対処法/The way to log into the app
*English follows Japanese.
「ハムスターの里」運営チームです。
ただ今iOSをお使いの方に、1.1.0にアップデート後「アプリの新しいバージョンがあります」という表示がされ、アプリとストアの両方を完全に終了させても状況が変わらないという事象が発生しております。
本件、現在アプリの修正を行っております。
アプリの新バージョンが出るまでの間、お手数ですがログインには下記の方法をお試しください。
------------------------------------------------------------
【アプリへのログイン方法】
「ハムスターの里」アプリを立ち上げる
↓
「アプリの新しいバージョンがあります」というメッセージが出たら、
スマートフォンを機内モードに設定してください
※WifiがONの場合はWifiもOFFにしてください
↓
「ハムスターの里」アプリ、「AppStore」の両方を完全に終了させる
↓
「ハムスターの里」アプリを立ち上げる
↓
「サーバーとの通信に失敗しました」というメッセージが出たら、
スマートフォンの機内モードを解除
※Wifiをお使いの場合はWifiもONにしてください
------------------------------------------------------------
本件の修正が完了するまで今しばらくお待ちください。
ご迷惑をおかけして申し訳ございません。
「ハムスターの里」運営チーム
---------------------------------------------------------------------
Thank you for playing "Hamster Valley".
Currently, for those who are using iOS, after updating to 1.1.0, the message "There is a new version of the app" is displayed, and the situation does not change even if both the app and the store are completely closed.
We are currently working on fixing it.
Until the new version of the app is released, please try the following method to log in.
------------------------------------------------------------
【To log in to the Hamster Valley】
Start the "Hamster Valley" app
↓
When the message of "The new version of the app...." pops up,
set your smartphone in "airplane mode".
*If Wifi is on, too, turn off Wifi too.
↓
Close the "Hamster Valley" app and the Appstore app
↓
Start the "Hamster Vally" app again
↓
When the message of "No connection" pops up, turn off "airplane mode".
*If you use Wifi, turn on Wifi too.
------------------------------------------------------------
Please wait for a while until this issue is fixed.
We apologize for the inconvenience.
"Hamster Valley" operation team